ممنوعیت تردد خودروها از ۱۸ بهمن


۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۶ | کد خبر: ۱۱۵۷۶ چاپ
ممنوعیت تردد خودروها از ۱۸ بهمن

کلانشهر: جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت های ترافیکی برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از روز شنبه تردد خودروهای غیر بومی به استانهای مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.

بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری #کرونا به انجام رسیده است، تردد خودروهای غیر بومی به شهرهای استان مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن از تاریخ (شنبه آینده) اعلام شده ممنوع است.

با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از خودروهای غیر بومی به شهرهای اعلام شده رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آنان منظور خواهد شد.

نظرات شما:

محمد 16 بهمن 1399 ساعت 10:11

سلام، چرا یکی از این تصمیم گیران محترم نمیپرسه : هدف جلوگیری از انتشار کروناست ، یا کسب درآمد با جریمه؟
اگر جلوگیری از کروناست که تردد با ماشین شخصی به مراتب برای سرنشینان خودرو و سایر شهروندان بهتره و خطر انتقال ویروس کمتره تا سوار یه وسیله عمومی شدن و ساعتها با عده ای که نمیشناسی در یک فضای بسته موندن! حتی تردد پیاده و یا تاکسی ۹ شب به بعد هم بسیار خطرناکتر از ماشین شخصی و متروست!
بماند که امروز ماهان کرمان به تهران همه صنددلیهاشو پر کرده بود و مسافرا چسبیده به هم باید پروتکل بهداشتی رو رعایت میکردند! اخبار اینچنین دو تا مطلب رو ثابت میکنه ؛
۱- دولت محترم متاسفانه از این بلای چینی خانه خراب کن هم داره جهت کسب درآمد سواستفاده میکنه
۲- به شعور آدم توهین میشه که اسم این جیب بری رو میزارن تمهیداتی برای جلوگیری از انتشار ویروس!

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code