رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

۳۰ هزار بیمار کرونایی در گیلان بستری است


۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۲:۵۸ | کد خبر: ۱۱۵۷۸ چاپ
۳۰ هزار بیمار کرونایی در گیلان بستری است

کلانشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۳٠هزار بیمار کرونایی در بیمارستانها بستری و اقدامات لازم درمانی برای بهبود وضعیتشان انجام شد گفت: گیلان ۳۰شهید مدافع سلامت دارد.

ارسلان سالاری امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان که با حضور رییس قوه قضائیه برگزار شد، با اشاره به سابقه ۳۰ساله دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: این دانشگاه دارای ۲۶بیمارستان و ۵۵۰۰دانشجو است.

وی با اشاره به بدهکاری ۶۷۰میلیاردی دانشگاه و قدمت بالای بیمارستانها در استان تصریح کرد: با تلاش های انجام شده این بدهی به ۳۰۰میلیارد تومان رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه گیلان جز اولین استانهای درگیر بیماری با کرونا در اسفندماه سال گذشته بود تصریح کرد: ۳٠هزار بیمار کرونایی در بیمارستانها بستری و اقدامات لازم درمانی برای بهبود وضعیتشان انجام شد. گیلان ۳۰ شهید مدافع سلامت دارد.

وی با بیان اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم پیک دوم و سوم بیماری کرونا در گیلان را نداشتیم افزود: از سه ماه گذشته تاکنون سیر بیماری در گیلان سیر ثابتی است.

سالاری از پوشش ۹۵ درصدی طرح شهید سلیمانی درگیلان خبر داد و افزود: گیلان از استان های موفق در اجرای این طرح است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عبور دو رودخانه گوهررود و زرجوب را تهدیدی برای سلامتی مردم دانست و از رییس دستگاه قضا خواستار شد تا اقدامات و دستورات لازم برای بهسازی این دو رودخانه ها را مساعدت کنند.

نظر شما:

security code