در ادامه توسعه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی در بستر اینترنت در طرح 3070 ، امکان پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان متقاضی تکمیل سابقه کسر از ماه فراهم شد.

پرداخت غیرحضوری حق بیمه برای بیمه شدگان متقاضی تکمیل سوابق کسر از ماه امکان پذیر گردید

کلانشهر: محمد هرمزی سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود: یکی از امکاناتی که سازمان در سال جاری برای بیمه شدگانی که کارکرد آنها در هر ماه کامل نیست فراهم نموده، امکان انعقاد قرارداد در قالب اختیاری در دوره های شش ماهه و تکمیل سوابق بمنظور صیانت از حقوق آنها و جلوگیری از نواقص و خلاء های بیمه ای است.

وی با بیان اینکه این فرصت صرفاً برای بیمه شدگانی که در ماههای مختلف دارای لیست حق بیمه بوده ولی کارکرد آنها ناقص است قابلیت اجرایی دارد اذعان داشت: در ادامه با اجرایی شدن طرح 3070، ثبت درخواست متقاضیان این امر بصورت غیرحضوری فراهم گردید و در گامی دیگر بعنوان بیست و سومین خدمت در طرح توسعه دیجیتالی تامین اجتماعی، شرایط پرداخت حق بیمه این گروه نیز بصورت غیرحضوری مهیا گردید.

سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت علاقمندان برای دوره شش ماهه اول هر سال از آذر لغایت بهمن همان سال و برای دوره شش ماهه دوم هر سال از خرداد تا مرداد سال بعد فرصت انجام خواهند داشت.

محمد هرمزی اظهار داشت: متقاضیان برای این فرایند باید از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir پس از ایجاد حساب کاربری و ثبت نام ، به مسیر بیمه شدگان، بخش امور بیمه شدگان به قسمت پرداخت حق بیمه کسری از ماه مراجعه نمایند. 

نظر شما:

security code