تدابیر بانک مسکن برای ارائه خدمات بیشتر به متقاضیان

کلانشهر به نقل از برنا: زهرا صداقت علی مدیر شعب بانک مسکن استان گیلان در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات خوب بانک مسکن در زمینه ی ارایه تسهیلات اظهار داشت : برای کمک به قدرت خرید متقاضیان همزمان با تسهیلات خرید، ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات جعاله و یا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات منصوبات هم در کنار خرید پرداخت می شود.

وی افزود : اگر خانه ای خریداری شود که در رهن بانک باشد و مشتری قبلی به بانک بدهکار است تسهیلات قبلی به متقاضی جدید انتقال می یابد و متقاضی جدید علاوه بر تسهیلات قبلی می تواند از تسهیلات جدید هم برخوردار شود فقط اینکه باید دوسال از زمان خرید واحد مسکونی گذشته باشد.

وی با اشاره به تسهیلات بانک مسکن در بخش ساخت یادآورشد:در بخش ساخت مسکن هم از محل سپرده مسکن یکم ، صندوق حساب جوانان و یا صندوق ساخت بصورت مشارکت انفرادی یا مجتمع سازی که با بانک باشد برای هرواحد ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و اگر شخصی از مصالح فناوری نوین استفاده کند یا زودتر از موعد تعیین تکلیف واحدهای مسکونی را انجام داده و تسویه کند تخفیف سود را هم در ۱۸ درصد خواهد داشت.

صداقت علی خاطر نشان کرد:اگر سازنده حرفه ای بخواهد کل تسهیلات را از اوراق ممتاز استفاده کند واز محل منابع بدون سپرده بانک استفاده نکند می تواند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

 
وی در خصوص مزیت های خدمات بانک مسکن گفت : بانک مسکن به عنوان یکی از ۴ بانک دولتی در سطح استان و جزء یکی از ۱۳ بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانک ها در استان می باشد .

صداقت علی ادامه داد: از ۴۷۹ هزار و ۴۶۴ میلیارد منابع بانک ها در سطح استان ، این بانک سهم ۱۰ درصدی از منابع سطح استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان گیلان درخصوص جذب ۱۰ ماهه بانک مسکن استان تا پایان دی ماه سالجاری تصریح کرد:حدود ۵۱ هزار و ۸۱۹ میلیارد جذب منابع در سیستم بانکی استان بوده که بانک مسکن ۸ درصد از این جذب را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش تسهیلات پرداختی ، بانک مسکن رتبه ۴ را بین ۱۳ بانک به خود اختصاص داده است، یادآورشد:۳۸۰ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک های استان است که بانک مسکن با اختصاص ۲۱ درصد از مبلغ ذکرشده، رتبه یک را در بخش مصارف استان کسب کرده است.

وی افزود:مانده باقی تسهیلات در بانک مسکن استان ۷۹ هزار میلیارد می باشد که نسبت مصارف به منابع استان بین بانک ها ۷۶ درصد است در صورتی که بانک مسکن ۱۹۵ درصد منابع را در حوزه تسهیلات و مصارف استفاده کرده و این همان نکته مهمی است که همه مسئولان استانی بر آن تاکید دارند.

صداقت علی گفت: بانک مسکن با موفق عمل کردن در بخش پرداخت تسهیلات رتبه یک را به خود اختصاص داده است.

نظر شما:

security code