مرگ یک حفار غیرمجاز در دیلمان


۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۶ | کد خبر: ۱۱۷۳۱ چاپ

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان از مرگ یک حفار غیرمجاز در حین حفاری در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل خبر داد.

مرگ یک حفار غیرمجاز در دیلمان

کلانشهر: سرهنگ محمد علی‌پور در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با توجه به گزارش‌های واصله به پایگاه حفاظتی شهرستان سیاهکل مستقر در بخش دیلمان مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از گورستان‌های این منطقه به قصد تحصیل اشیاء عتیقه و مرگ یک فرد ۴۲ ساله در حین حفاری غیرمجاز و به علت ریزش خاک و آوار محل حفاری، موضوع برای بررسی‌های بیشتر در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: مامورین نیروی انتظامی بخش دیلمان با همراهی نیروهای امدادی و ضابطین خاص یگان حفاظت در محل گزارش ‌شده حاضر و با کنارزدن آوار ناشی از ریزش طرفین حفره ایجاد شده، جسد حفار غیرمجاز توسط عوامل انتظامی و امدادی کشف می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گیلان افزود: ضابطین خاص این یگان با محوریت فرماندهی انتظامی بخش دیلمان پس از اطلاع‌رسانی به مراجع قضایی مبادرت به شناسایی همراهان متوفی می‌کنند و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و تشکیل پرونده در پاسگاه انتظامی، مراتب جهت طی اقدامات بعدی به مرجع قضایی مربوطه ارسال می‌شود.

نظر شما:

security code