سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی استان گیلان :

طرح 3070 مهمترین اقدام سازمانی در تاریخ تامین اجتماعی است


۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۳ | کد خبر: ۱۱۹۱۱ چاپ

نشست مشترک معاونین و روسای ادارات تامین اجتماعی و مسئولین کارگزاری های رسمی استان گیلان بمنظور هماهنگی تحولات جدید در خدمات سازمان برگزار شد .

طرح 3070 مهمترین اقدام سازمانی در تاریخ تامین اجتماعی است

کلانشهر: به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، نشست مشترک مسئولین کارگزاری های رسمی با معاونین و روسای ادارات تخصصی و شعب تامین اجتماعی گیلان با هدف هماهنگی و برنامه ریزی بمنظور همسوئی بیشتر با تحولات صورت گرفته از قبیل حذف دفترچه های درمانی و توسعه خدمات غیرحضوری برگزار گردید . 

محمد هرمزی معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان در این نشست طرح 3070 را مهمترین اقدام سازمانی در تاریخ تامین اجتماعی قلمداد نموده و اظهار داشت : هرچند طرحهای بزرگی همچون ساماندهی سوابق بیمه ای و مکانیزه نمودن آن و اجرای پرونده الکترونیک حرکتهای بزرگی در تامین اجتماعی محسوب میگردد ولیکن این اقدامات زیرساخت و بستری برای اجرای گام بلند در شکل گیری توسعه خدمات دیجیتالی در قالب طرح 3070 بود . 

وی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته و اقدامات انجام شده برای معرفی طرح و آشنایی مخاطبان با آن ، کسب دو جایگاه اولی در کمک هزینه ازدواج و کفن و دفن در خدمات غیرحضوری در عرصه کشوری را افتخاری برای استان گیلان برشمرده و افزود : دیگر طرح سازمان یعنی حذف تدریجی دفترچه های درمانی نیز با تدبیری هوشمندانه در دستور کار قرار گرفته است که جو آرام شکل گرفته در روزهای اخیر در کارگزاری ها با کاهش 50 درصدی مراجعات از بازخوردهای خوب توقف صدور دفترچه ها میباشد . 

معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان ، شناسایی راههای بررسی اشتغال پنهان مقرری بگیران بیمه بیکاری و برخی سوء استفاده ها از تعهدات قانونی سازمان را از نیازهای ضروری دانسته و با اشاره به انجام بیش از 2300 مورد از پرونده های کمیسیون پزشکی برای اجرای ماده 90 قانون تامین اجتماعی جهت انجام معاینات بدو خدمت توسط کارگزاری ها ، افزود : بسیاری از موفقیتهای کسب شده برای اجرای طرحها و توسعه خدمات مرهون همراهی کارگزاری ها بوده است . 

علی محمدی ، نماینده مسئولین کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه اجرای طرحهای بزرگ همواره نیازمند بازوان قوی و پلهای ارتباطی مستحکم است کارگزاری های رسمی را بمنزله بخشی موثر و نقش آفرین برای سازمان در این زمینه دانست . 

وی با تاکید بر اهمیت آموزش برای کارکنان کارگزاری ها بمنظور آگاهی یافتن و آشنایی بیشتر با سامانه خدمات غیرحضوری سازمان ، خواستار فراهم نمودن بستری برای عدم الزام و محدودیت برای پرداختهای حق بیمه بصورت آنلاین جهت افزایش رضایتمندی ها و جلوگیری از ریزش آمار متقاضیان انعقاد قراردادهای اختیاری و مشاغل آزاد گردید . 

بررسی موضوعات مختلف از قبیل ابلاغ احکام مطالباتی ، بازرسی از دفاتر قانونی و ... از دیگر مباحث این نشست بود . 
 

 

نظر شما:

security code