دلار بازهم وارد کانال ۲۵ هزارتومانی شد


۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۰ | کد خبر: ۱۱۹۳۰ چاپ

در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۱۶ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۴۵۹ تومان افزایش داشت. نرخ هر یورو نیز به ۳۰ هزار و ۶۵۳ تومان رسید.

دلار بازهم وارد کانال ۲۵ هزارتومانی شد
کلانشهر: قیمت فروش یورو امروز با افزایش  ۹۲۹ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (سه شنبه) به ۳۰ هزار و ۶۵۳ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۵۲۱ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۴۶ تومان بود. همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۷۶۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۵ هزار و ۱۶ تومان است.

علاوه بر این، نرخ خرید یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۳۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۳۰ هزار و ۶۵۳ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (سه شنبه)، هر یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۳۳۰ تومان و هر دلار ۲۴ هزار و ۴۰۳ تومان به فروش رسید.

 همچنین در سامانه سنا روز کاری گذشته (سه شنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۲۳۸ تومان معامله و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۴ هزار و ۶۶ تومان فروخته شد.

به گزارش ایرنا، بررسی رفتار فعالان بازار ارز در روزهای اخیر نشان‌دهنده تردید و سرگردانی آنهاست بطوری که آنها از تداوم رشد بهای ارز ناامید شده و چشم به ریزش قیمت‌ها دارند، به نظر می‌رسد که دلالان بازار ارز اکنون به پیشواز تحولات پیش رو رفته‌اند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code