قیمت دلار امروز در صرافی ملی با ۳۸۴ تومان افزایش به ۲۵ هزار و ۱۹۶ تومان رسید.

دلار ۳۸۴ تومان گران شد/ قیمت دلار و یورو ۹ اسفند ۹۹

به گزارش کلانشهر و به نقل از اقتصادنیوز، در معاملات روز شنبه بازار ارز قیمت دلار ۳۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو نسبت به قیمت بسته شده روز چهارشنبه رشد ۱۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی
قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌شنبه ابتدا با افزایش ۲۹۴ تومانی نسبت به روز چهارشنبه، ۲۴ هزار و ۸۶۱ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۸۷۸ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۹۸ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۱۱۰ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۵ هزار و ۱۲۷ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا ۳۰۰ تومان افزایش داشت و ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز با افت ۲۰۰ تومانی ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۳۰ هزار و ۷۰۴ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۰ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی
صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز چهارشنبه ۳۸۴ تومان افزایش داد و ۲۵ هزار و ۱۹۶ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افزایش ۱۱۷ تومانی نسبت به روز چهارشنبه به ۳۰ هزار و ۵۱۸ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد
قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد نسبت به روز چهارشنبه ۳۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی نسبت به روز چهارشنبه ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. 

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز نسبت به چهارشنبه ۳۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۷ هزار و ۱۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌چهارشنبه ۱۱۰ تومان افزایش داشته است.