رئیس پلیس راهور گیلان :جریمه ثبت شده برای خودروهای دارای برگه تردد باطل می شود

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: جریمه ثبت شده برای خودروهای دارای برگه تردد باطل می‌شود و مالکان این خودروها نگران پیامک‌ جریمه نباشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از  رشت ، سرهنگ امیر طالبی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شیوع کرونا مقابله با ترددهای غیرضروری و اعمال محدودیت‌های تردد در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

رئیس پلیس راهور گیلان بیان کرد: علاوه بر محدودیت‌های شبانه، محدودیت‌های تردد بین شهری برای شهرهایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند نیز اعمال می‌شود؛ اکنون رودسر و رودبار در وضعیت نارنجی هستند.

طالبی افزود: مالکان خودروها که برگه تردد داشته و برایشان پیامک اعمال جریمه ارسال می‌شود به پیامک‌ها توجهی نداشته باشند این پیامک‌ها به منزله ثبت جریمه برای مالکان نیست.

بیشتر بخوانیدنمایشگاه کشفیات پلیس گیلان به روایت تصویر
اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز در گیلان؛ جرایم خشن 67 درصد کاهش یافت‌
وضعیت کرونا در استان گیلان دوباره بحرانی شد / اوضاع رودسر و رودبار ‌رو به قرمز است
رئیس پلیس راهور استان گیلان عنوان داشت: خیلی از مالکان این پیامک را به منزله ثبت جریمه تلقی کرده و در همان ساعات اولیه نسبت به پرداخت جریمه اقدام می‌کنند.

وی گفت: برخی از خودروها برگه تردد داشته و یا در ساعات شب تردد ضروری داشتند که دوربین‌ها ممکن است اشتباهی برای این خودروها ثبت جریمه‌ داشته باشند.

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان ابتدا با مراجعه به سامانه‌های مربوط و سایت راهور از ثبت جریمه خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سپس مبلغ را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: متأسفانه از زمان اجرای محدودیت‌ها خیلی از رانندگان پلاک‌های خودروهای خود را دستکاری می‌کنند تا پلاک خودرو محو شده یا به پلاک دیگری تبدیل شود.

طالبی تصریح کرد: در این صورت پیامک جریمه به شماره پلاک اشتباه دیگری ارسال می‌شود در صورت گزارش این موارد و اثبات صحت آن قبض جریمه این رانندگان حذف می‌شود.

وی افزود: شهروندانی که مجوز داشته و تردد شبانه ضروری دارند نگران قبض جریمه صادر شده نباشند و با مراجعه به پلیس راهور قبض جریمه آن‌ها باطل می‌شود.

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code