رئیس کل دادگستری گیلان:

مسئولان بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تلاش کنند


۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۹ | کد خبر: ۱۲۱۳ چاپ
مسئولان بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تلاش کنند

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب گفت: لازم است تا دستگاه‌های مسئول ضمن توجه به دغدغه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه، بر امر توزیع کالاهای اساسی نظارت مستمر و جدی‌تری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، احمد سیاوش‌پور در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان، اعمال فشار به واسطه تحریم‌های اقتصادی و در پی آن ایجاد نارضایتی در مردم است اظهار کرد: مسئولان باید در حل مشکلات همسو و همراه بوده و با اتحاد جمعی در تقابل با نقشه‌های شوم دشمنان گام بردارند.

وی با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تصریح کرد: لازم است تا دستگاه‌های مسئول ضمن توجه به دغدغه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه، بر امر توزیع کالاهای اساسی نظارت مستمر و جدی‌تری داشته باشند تا این اطمینان در مردم حاصل شود که کالای مورد نیاز به قیمت مصوب به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس شورای قضایی گیلان ضمن اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال نو، گردشگری را صنعتی پیشرو در دنیا خواند و افزود: مهم‌ترین عامل جذب گردشگر مهیا کردن بسترهای مناسب و تامین امنیت مسافران است.

وی با بیان اینکه همه ساله در ایام نوروز تعداد زیادی از هموطنان به استان‌های شمالی سفر می‌کنند تصریح کرد: ورود گردشگران و مهمانان نوروزی نه تنها تهدیدی برای استان نبوده بلکه نشانه‌ای از ظرفیت بالای این منطقه و فرصتی برای جذب گردشگر و ارتقاء درآمد اهالی محسوب می‌شود.

سیاوش‌پور با اشاره به اینکه طبق آمار، 70 درصد فوتی‌های سوانح رانندگی، موتورسواران و عابرین پیاده هستند گفت: دستگا‌ه‌های مرتبط و نهادهای متولی باید مانند سالیان گذشته با تشکیل گشت‌های ویژه در تامین امنیت راه‌ها و جاده‌ها و همچنین بهسازی خط کشی‌ها و روشنایی معابر و نصب تابلوهای راهنما اقدام کنند. 

رئیس کل دادگستری گیلان در پایان با تاکید بر لزوم نظارت جدی‌تر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز خاطرنشان کرد: نیاز است تا دستگاه‌های مسئول در بخش بهداشت، گروه‌های بازرسی را برای نظارت و سرکشی بر فروشگاه‌ها و رستوران‌های بین راهی و سایر مراکز مواد غذایی در ایام نوروز اعزام کنند.

نظر شما:

security code