با استفاده از ابزارهای نوین محدودیت در توسعه گردشگری را کاهش دهیم

استاندار گیلان با اشاره به اجرای طرح بوم‌گردی در سطح استان گیلان گفت: با استفاده از ابزارهای نوین و بهره گیری از فناوری محدودیت های توسعه گردشگری را کاهش دهیم.

به گزارش کلانشهر و به نقل از ایسنا، مصطفی سالاری در دیدار با یکی از شرکت های سرمایه‌گذار در گردشگری الکترونیک با اشاره به نقش ابزارهای نوین ارتباطی در توسعه گردشگری اظهار کرد: استفاده از قالب های نرم افزاری در راستای توسعه واحدهای بوم‌گردی می تواند دسترسی آسان به داده های گردشگری و تسهیل معرفی خدمات د بازاریابی برای فعالان این صنعت و هم سهولت دسترسی به اطلاعات برای گردشگران را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید واحدهای گردشگری را ملزم به استفاده از این نرم‌افزارها کند، خاطرنشان کرد: تمامی تاسیسات گردشگری و پذیرایی می‌توانند مشخصات و شرح خدمات خود در را این سامانه ثبت کنند تا علاوه بر افزایش شمار گردشگران ورودی به استان،شاهد درآمدزایی بیشتر از طریق توسعه خدمات جانبی باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم افزایش جذابیت در نرم افزار ها و داده های الکترونیکی خاطرنشان کرد: شرکت هایی که در این بازار فعالیت می کنند باید بتوانند داده ها را پردازش و نتیجه کار را برای استفاده مطلوبتر بازار هدف گردشگری ارائه دهند.

سالاری افزود: باید هر عاملی که محدودیت بر سر راه گردشگر ایجاد می‌کند را کم کنیم.