جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد

توقیف خودروی افراد هنجارشکن در شب چهارشنبه آخرسال


۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۴ | کد خبر: ۱۲۳۲۵ چاپ

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از توقیف و بازداشت خودرو و افرادی که در شب چهارشنبه آخرسال اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: حفظ امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است.

توقیف خودروی افراد هنجارشکن در شب چهارشنبه آخرسال
کلانشهر: سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن شب چهارشنبه آخرسال، اظهار کرد: هرساله عده‌ای فرصت‌طلب سعی در ایجاد ناهنجاری در این شب را دارند که پلیس با هرگونه ناهنجاری در این شب قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی نظارت والدین و خانواده‌ها بر فرزندان خود در شب چهارشنبه سوری را عاملی مهم در کاهش بروز حوادث قلمداد کرد و افزود: با توجه به وضعیت ویروس کرونا از مردم فهیم گیلان می‌خواهیم تا برای قطع زنجیره انتقال کرونا از هرگونه تجمع در این شب جدا پرهیز کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف خودرو و بازداشت افرادی که در شب چهارشنبه آخرسال اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ خبرداد و خاطرنشان کرد: حفظ امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش ناهنجاری در شب چهارشنبه سوری سال گذشته در استان گیلان گفت: با اقدامات انجام شده توسط پلیس و سایر دستگاه‌های مربوطه پیش بینی می‌شود امسال نیز در این شب شاهد کاهش تلفات و ناهنجاری‌ها باشیم.

سرهنگ حسن‌پور در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما:

security code