مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان:

۲۰ درصد از ظرفیت هتل های گیلان اشغال شده است / پیشبینی می کنیم این رقم به ۴۰ درصد برسد


۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۹ | کد خبر: ۱۲۳۶۰ چاپ

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: ضریب اشغال ظرفیت‌ هتل‌ها و اماکن اقامتی استان توسط مسافرین نوروزی به ۲۰ درصد رسیده است که پیش بینی می‌کنیم این ظرفیت طی دو روز آینده به ۴۰ درصد افزایش یابد.

۲۰ درصد از ظرفیت هتل های گیلان اشغال شده است / پیشبینی می کنیم این رقم به ۴۰ درصد برسد

کلانشهر: مسعود حلاج‌پور امروز در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بعد از خسران سنگینی که صنعت گردشگری طی یکسال گذشته در پی شیوع کرونا متحمل شد، حسب دستور ستاد ملی کرونا مقرر شد همه استان‌های کشور فارغ از رنگبندی در نوروز ۱۴۰۰ فعال باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه ۴۰ هزار تخت برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، افزود: مقرر شد استان گیلان به همراه سایر استان‌های شمالی با استفاده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، مسئولیت میزبانی از مسافران نوروزی را داشته باشد که در این حوزه تاکنون ۲۰ درصد از ظرفیت‌ هتل‌ها و اماکن اقامتی استان توسط مسافرین نوروزی مورد بهره‌مندی قرار گرفته است، پیش بینی می‌کنیم این ظرفیت طی دو روز آینده به ۴۰ درصد افزایش یابد.

وی گفت: در این راستا هماهنگی‌های لازم با همکاران‌مان در دستگاه خدمات‌رسان از جمله سازمان صمت، علوم پزشکی، ناجا و پلیس راهور انجام شده و مقرر شده طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سفرهای نوروزی با شعار «سفر مسئولانه» شکل گیرد و مسئولیت‌ها هم ابلاغ شود.

نظر شما:

security code