مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد:

کتابخانه خیرساز واجارگاه؛ میزبان اجرای طرح ملی کتابخانه گردی


۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۱ | کد خبر: ۱۲۴۸ چاپ
کتابخانه خیرساز واجارگاه؛ میزبان اجرای طرح ملی کتابخانه گردی

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از اجرای طرح ملی کتابخانه گردی در 18 اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: امسال این طرح در کتابخانه خیرساز واجارگاه برگزار می شود.

به گزارش پایاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، پریسا کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه 17 اسفندماه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور است، اظهار کرد: به همین منظور اداره کل کتابخانه های گیلان اقدام به اجرای طرح ملی کتابخانه گردی کرده است.

وی با بیان اینکه طرح مذکور برای دومین سال است که در استان گیلان اجرا می شود، افزود: امسال این طرح روز شنبه، 18 اسفندماه از ساعت 8:30 صبح تا 19 عصر به میزبانی شهرستان رودسر و کتابخانه عمومی خیرساز شمسی موسوی شهر واجارگاه اجرا می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه نخستین دوره طرح کتابخانه گردی در 19 کتابخانه برگزار شد، گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی چهره‌های فرهنگی و مذهبی و ورزشی و اصحاب رسانه شاهد بودیم.

کرمی با بیان اینکه براساس تصمیمات اتخاذ شده امسال این طرح در کتابخانه های تازه تاسیس برگزار می‌شود، عنوان کرد: به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی برنامه‌های بسیاری در 82 کتابخانه عمومی استان گیلان برگزار می شود.

وی نشست های کتابخوان، میزبانی از دانش آموزان مدارس، قصه خوانی و جمع خوانی و نقد و رونمایی کتاب را از جمله برنامه های اجرایی در این ایام دانست و خاطرنشان کرد: همچنین در این روز عضویت در کتابخانه عمومی واجارگاه برای عموم بازدیدکنندگان توسط کتابداران این کتابخانه به ‌صورت افتخاری انجام می‌گیرد. 

نظر شما:

security code