سرپرست فرماندهی انتظامی فومن خبر داد

جاساز بیش از ۲۱ کیلو موادمخدر در خودروی تاکسی در فومن


۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۴ | کد خبر: ۱۲۵۶۳ چاپ

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن از کشف ۲۱ کیلو و ۴۲۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودرو تاکسی و دستگیری دو قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

جاساز بیش از ۲۱ کیلو موادمخدر در خودروی تاکسی در فومن
کلانشهر: سرهنگ عباس حقیقی‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی غیربومی در زمینه فروش و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان فومن، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فومن تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را حین تردد در محور مواصلاتی سراوان به تالش در محدوده فومن با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تاکسی شناسایی و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پلیس در بازرسی از خودرو متهمان، ۲۱ کیلو و ۴۲۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کرد و گفت: قاچاقچیان ۴۵ و ۵۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حقیقی‌نیا در پایان با اشاره به اینکه باید لزوم توجه به برنامه‌ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را یک اصل بدانیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.