سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از آتش‌سوزی یک باب واحد مسکونی و جان‌باختن یک پیر مرد ۷۱ساله در این حادثه در بخش کلاچای خبر داد.

آتش سوزی واحد مسکونی جان یک نفر را در کلاچای گرفت
کلانشهر: فرمانده انتظامی رودسر از آتش‌سوزی یک باب واحد مسکونی و جان‌باختن یک پیر مرد ۷۱ساله در این حادثه در بخش کلاچای خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی یک باب واحد مسکونی در بخش کلاچای شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند که یک واحد مسکونی به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در این حادثه پیرمردی ۷۱ساله بر اثر خفگی و سوختگی شدید جان خود را از دست داد و تعداد زیادی از لوازم منزل در این حادثه سوخت.این مقام انتظامی با بیان این که با تلاش ماموران آتش‌نشانی حریق به صورت کامل مهار و از سرایت به منازل دیگر جلوگیری به عمل آمد خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی در دست بررسی بوده و در این زمینه پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شده است.