لیگ برتر فوتبال؛

توقف پرسپولیس در مشهد؛ تیم «یحیی» گلزن نیست


۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۸ | کد خبر: ۱۲۷۰۸ چاپ

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست داد برابر پدیده مشهد با تساوی یک بر یک متوقف شد.

توقف پرسپولیس در مشهد؛ تیم «یحیی» گلزن نیست
کلانشهر: عصر امروز (شنبه) و در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پدیده در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

قضاوت این بازی را «علی صفایی» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «امیرمحمد داودزاده» برعهده داشت.

بازی در حالی آغاز شد که دوری ۲ هفته‌ای تیم‌ها از مسابقات موجب شد تا دقایق آغازین این دیدار از کیفیت فنی مناسبی برخوردار نباشد.

بتدریج پرسپولیس بر شرایط بازی مسلط شد و حملات مختلفی را طراحی کرد تا شاید بتواند دروازه میزبان را باز کند.

نخستین موقعیت مناسب گلزنی در دقیقه ۲۵ ایجاد شد که ضربه سر «کمال کامیابی‌نیا» با اختلاف اندکی از دروازه پدیده، بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳ کار تیمی مناسب بازیکنان میهمان از جناح راست، «امید عالیشاه» را در فرصتی مناسب قرار داد اما این بازیکن باتجربه با ضربه‌ای بی‌دقت این بخت را از دست داد.

سپس نوبت به «سعید آقایی» رسید تا فرصتی ایده‌آل را هدر بدهد.

در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست کار تیمی بازیکنان میزبان از جناح راست موجب شد توپ به «امین قاسمی‌نژاد» رسیده و این مهاجم باتجربه گل نخست را برخلاف روند بازی به ارمغان آورد.

هرچند پرسپولیس نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد اما پدیده می‌توانست در دقیقه ۵۲ به گل سوم برسد که «مهرداد بایرامی» قدر پاس قاسمی‌نژاد را ندانست.

«یحیی گل‌محمدی» که نتیجه را از دست رفته می‌دید در دقیقه ۶۶ دست به تغییر زد و «احمد نوراللهی» و «مهدی عبدی» را به میدان فرستاد.

حملات پرسپولیس در دقیقه ۶۹ جواب داد و «میلاد سرلک» از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و گل تساوی را به ارمغان آورد تا همچون دیدار رفت، دروازه تیم سابقش را باز کند.

در دقیقه ۷۸ پاس خوب‌ «مهدی ترابی»، پرسپولیس را در آستانه گل قرار داد که «مهدی عبدی» نتوانست گلزنی کرده و ضربه او را مدافع پدیده از روی خط دروازه بیرون کشید.

سه دقیقه پس از آن نوراللهی با ضربه سر نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپ به تیرک برخورد کرد.

در دقیقه ۸۴ «عیسی آل‌کثیر) پس از اتمام ۶ ماه محرومیتش وارد بازی شد.

با این تساوی، پرسپولیس ۳۸ امتیازی شد و موقتا به صدر رسید و پدیده هم به امتیاز ۲۴ رسید.

ترکیب پدیده

میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمدعرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی(حسن جعفری)، رضا یزدان دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی(احمد الجبوری)، امیرحسین کریمی و امین قاسمی نژاد

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی(محمد شریفی)، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا(احمد نوراللهی)، مهدی ترابی، احسان پهلوان(مهدی عبدی)، امید عالیشاه (وحید امیری) و شهریار مغانلو (عیسی آل‌کثیر)

 
  

نظر شما:

security code