معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان دولت دوازدهم تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد کشور به استخدام دولت در می‌آیند.

تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت در می آیند

کلانشهر: سعید اوحدی روز سه‌شنبه در حاشیه سفر به استان کردستان در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: براساس بند ج ماده ۸۷ احکام برنامه ششم دولت مکلف شد تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را جذب کرده و به استخدام درآورد.

وی افزود: تا پایان برنامه ششم حدود یک سال و نیم باقی مانده و طبق مکاتبه‌ای که با رییس‌جمهوری انجام شد مقرر شد، تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تا پایان دولت دوازدهم جذب شده و به استخدام دولت در آیند.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و زمینه برگزاری آزمون فراهم شده و قرار است روز پنجشنبه ۱۹ فروردین دفترچه آزمون استخدامی منتشر شود.

وی افزود: شغل محل‌ها مشخص شده و بدلیل وضعیت قرمز کرونا در اکثر استان‌های کشور آزمون استخدامی بعد از رمضان برگزار شده و شاهد اتفاقی مبارک که حق این خانواده‌ها است در کشور خواهیم بود.

اوحدی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی و دولت تمام پشتیبانی خود را از بنیاد شهید داشته و بودجه ما در سال ۱۴۰۰ بودجه‌ای برنامه محور است بودجه‌ای که بتوانیم برخی از خلاها و کاستی ها را جبران کنیم‌.

 

نظر شما:

security code