فرمانده سپاه قدس گیلان:

فرماندهان بسیج در مصاف با مشکلات باید همراه مردم باشند


۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۳ | کد خبر: ۱۲۷۹ چاپ
فرماندهان بسیج در مصاف با مشکلات باید همراه مردم باشند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج باید در مصاف با مشکلات همراه مردم باشند و کمک کنند تا مشکلات رفع شود چراکه مردم ولی نعمت ما هستند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سردار محمد عبدالله پور در جمع فرماندهان منتخب پایگاه های مقاومت بسیج استان در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام اظهار کرد: فرماندهان پایگاه های بسیج باید در مصاف با مشکلات همراه مردم باشند و کمک کنند تا مشکلات رفع شود چراکه مردم ولی نعمت ما هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مجاهدت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با دستانی خالی و بدون امکانات آن حماسه های عظیم را آفریدند.

وی در ادامه بیان داشت: رمز موفقیت ما در جنگ تحمیلی تبعیت محض از ولایت فقیه بود و امروز هم اگر با جان و دل فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین قرار دهیم از مشکلات عور خواهیم کرد.

عبدالله پور با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: با نگاه لیبرالی نمی شود کشور را اداره کرد و تجربه برجام برای همه ثابت کرد استکبار قابل اعتماد نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: امروز باید با تاسی به شهدا و توجه به فرمایشات رهبری با مشی جهادی مشکلات را رفع نماییم و سپاه و بسیج در کنار مردم برای رفع مشکلات حضور خواهند داشت. 

 

نظر شما:

security code