رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مازندران قرنطینه شد / بازگشت محدودیت های سخت کرونایی / هرگونه ورود و خروج ممنوع

کلانشهر: سرهنگ قدمی با اشاره به تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌های استان اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، کماکان تیم‌های نظارتی پلیس راه و نیروی انتظامی در مبادی ورودی استان از جمله محور رامسر (چابکسر)، چالوس( تونل کندوان دهانه شمالی)، هراز (پلور)، سوادکوه (پل سفید) و کیاسر (سه راه تلمادره) مستقر هستند و از ورود پلاک‌های غیر بومی به استان جلوگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه گشت‌های کنترل پلیس راهور استان در 57 نقطه از ورودی شهر‌های استان حضور فعّال دارند، افزود:خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها 500 هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت 22 شب تا 3 بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

وی از افراد خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده، با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

 

بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی به مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و تبدیل تعداد زیادی از شهرهای استان از وضعیت نارنجی به قرمز، محدودیتهای مربوط به شهرهای قرمز در مورد این شهرستانها اعمال می شود.

حسن نژاد افزود: بر این اساس، فعالیت کلیه صنوف درجه 2 تا 4 تعطیل است و تنها اصناف و دستگاه هایی که خدمات ضروری و امدادی عرضه می کنند می توانند فعالیت کنند.

وی گفت: ترددهای شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد هم ممنوع است و رستوران ها نیز بصورت بیرون می توانند فعالیت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین ادامه داد، کلیه تالارها در شرایط نارنجی و قرمز در سطح استان تعطیل شد و ادارات استان نیز در این وضعیت با یک سوم پرسنل به ارائه خدمات می پردازند.

حسن نژاد تاکید کرد، وضعیت مازندران در حال حاضر مناسب نبوده و باید با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و مشارکت آحاد مردم و اصناف، حالت تثبیت به مازندران برگردد.