فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

احتکار بیش از ۳۰ تن روغن در رشت


۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۸ | کد خبر: ۱۲۹۱۳ چاپ

فرمانده انتظامی گیلان از کشف انبار احتکار ۳۰ تن و ۶۶۶ کیلوگرمی روغن خوراکی در شهرستان رشت خبر داد.

احتکار بیش از ۳۰ تن روغن در رشت
کلانشهر: سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با بیان ایکنه هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام مالی کشور می‌شود، اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد با احتکار، قاچاق کالا و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای برخورد با محتکران پس از اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان به شناسایی انبار احتکار مورد نظر پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته اشاره کرد و گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی به همراه نماینده سازمان صمت به این مکان اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۳۰ تن و ۶۶۶ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده از این مکان خبرداد و گفت: در این راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان ارزش این کشفیات را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظر شما:

security code