سهراب مرادی در پیله تنهایی و نا امیدی

وقتی قهرمان المپیک اولویت نیست!


۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۹ | کد خبر: ۱۳۰۲ چاپ
وقتی قهرمان المپیک اولویت نیست!

سهراب مرادی در شرایط روحی خوبی به سر نمی‌برد و البته خبری هم دیگر از هیاهوی روزهای اول برای پیگیری درمان این وزنه‌بردار به گوش نمی‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، زمانی که خبر مصدومیت جدی سهراب مرادی مطرح شد تکاپویی را شاهد بودیم که به نظر می‌رسید خیلی زود پروسه درمانی این وزنه بردار آغاز می‌شود. از برگزاری کمیسیون پزشکی گرفته تا مصاحبه‌های متعددی که افراد انجام می‌دادند و عنوان می‌کردند پیگیر وضعیت این ورزشکار هستند. اما انگار فقط همان روزهای نخست مصدومیت سهراب مرادی دغدغه خیلی‌ها بود چراکه رفته رفته با پاسخ‌های نامشخصی برای درمان این وزنه بردار روبرو شدیم و مدتی هم هست که دیگر هیچ خبر جدیدی از پیگیری درمان سهراب مرادی به گوش نمی‌رسد.
مرادی تصمیم نهایی خود را گرفته و حتی آن را هم به فدراسیون پزشکی، وزنه برداری و کمیته ملی المپیک اعلام کرده است اما هنوز پاسخی از سمت آنها دریافت نکرده است. این در شرایطی است که مرادی بسیار نگران از دست رفتن زمان است و این مسئله به شدت در روحیه او تأثیر گذاشته است.
مرادی حاشیه گریز حتی در این شرایط هم سعی می‌کند کمتر در رسانه‌ها صحبت کند تا حواشی برایش پیش نیاید اما در این ماجرا به شدت احساس تنهایی می‌کند. این وزنه بردار حتی نمی‌داند با خواسته او مبنی بر اعزام به آلمان موافقت می‌شود یا نه و همچنان سردرگم است.
البته مدت زمان زیادی هم تا پایان سال باقی نمانده و همین مسئله نگرانی او را دوچندان کرده است چراکه این وزنه بردار به خوبی می‌داند اگر در این دو هفته باقی مانده اتفاقی نیفتد با شروع تعطیلات عید نوروز و اینکه عملاً کشور در تعطیلی فرو می‌رود، نمی‌تواند امیدوار باشد که اتفاق خاصی رخ دهد.

در این میان این انتظار هم هست فدراسیون وزنه برداری به طور جدی پیگیر درمان سهراب مرادی باشد. انتظار می‌رود فدراسیون برای ورزشکارش آن هم کسی که مدال جهان و المپیک دارد و از امیدهای کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ است، دلسوز تر باشد.
فدراسیون تاکنون درگیر برگزاری جام فجر بود اما پرونده این مسابقات دیگر بسته شده و الان سهراب مرادی باید در اولویت کاری قرار بگیرد. این انتظار هست که رئیس فدراسیون خودش قدم جلو بگذارد و باب مذاکره با مسئولان ورزش را باز کند تا اعزام این وزنه بردار به خارج از کشور انجام گیرد.
اگر یک زمانی فدراسیون وزنه برداری رسیدن بهداد سلیمی به المپیک ریو را جزو افتخارات خود می‌دانست الان هم نوبت سهراب مرادی است که برای او هم تلاش شود تا به المپیک برسد.
فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته ملی المپیک روزهای اول اعلام کردند سریع به وضعیت سهراب رسیدگی می‌کنند اما الان شرایطی که این وزنه بردار در آن به سر می‌برد چیز دیگری می‌گوید و اینکه عنوان کردند سهراب را هر طور شده به المپیک می‌رسانند به نظر می‌رسد در حد همان حرف باقی مانده است. وزارت ورزش هم که سراغی از این ورزشکار نگرفته است.
شاید بهتر بود مرادی از همان اول مانند خیلی‌های دیگر هیاهوی این سر می‌داد که کسی به فکرش نیست در این صورت بهتر جواب می‌گرفت.

اینکه هر روز شاهد کم شدن انگیزه‌های این وزنه بردار هستیم و حرفهای سهراب مرادی بوی ناامیدی می‌دهد نشان می‌دهد یک جای کار ایراد دارد و این ایراد شاید در توجهی است که می‌توانست بهتر باشد.
سهراب مرادی نه تاکنون حاشیه سازی کرده و نه درخواست غیرمنطقی داشته او فقط و فقط سلامتی اش را می‌خواهد تا دوباره روی تخته وزنه برداری بدرخشد مثل المپیک، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی که در تمام این میادین باعث غرور و افتخار همه مردم ایران شد.

نظر شما:

security code