
کلانشهر: شهرداری رشت به تازگی اخطاریههایی را در ورودی پیادهراه نصب کرده است که در آن بالاخره به مسئلهی ورود وسایل نقلیه به این محدوده توجه شده است.
ورود موتور سیکلتهای شخصی و خودروهایی که به راحتی و بدون عذر موجه به این محدوده وارد میشدند به یک معضل جدی برای عابران تبدیل شده بود. اتفاقی که علاوه بر آلودگی صوتی امکان آزادانه راه رفتن شهروندان را هم سلب میکرد و مغایر هدفهای اصلی پیادهراه بود.
آیا تجربهی ناخوشایندی از ورود وسایل نقلیه به محدودهی ترددتان در بافت مرکزی رشت دارید؟

نظر شما:
افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره «شهیده پرستار مرضیه نبوینیا» در بوستان ملت رشت
پایان ۳۸ سال انباشت زباله در سراوان؛ فقط نیم هکتار تا پایان عملیات بهسازی سراوان
پل روگذر رودباری رشت افتتاح شد
اتوبوسهای درون شهری رایگان شد
از بهسازی معابر اصلی تا بهینهسازی شبکه دفع آبهای سطحی
عملیات آسفالت خیابان سعدی به سرگل آغاز شد