معاون اجتماعی پلیس گیلان هشدار داد:

سرقت با شگرد تزریق واکسن کرونا


۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۳ | کد خبر: ۱۳۱۲۹ چاپ

 معاون اجتماعی پلیس استان گیلان درباره سرقت با شگرد تزریق ویروس کرونا به شهروندان هشدار داد.

سرقت با شگرد تزریق واکسن کرونا
کلانشهر: سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در جمع خبرنگاران با اشاره به سوء استفاده برخی افراد سودجو از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: برابر گزارش‌های رسیده در روزهای اخیر عده‌ای از سارقان با پوشش ماسک و دستکش به بهانه تزریق واکسن کرونا با نامه جعلی وزارت بهداشت به منازل مسکونی شهروندان مراجعه و به شکل غافلگیرانه، ساکنان را بیهوش و اقلام با ارزش آنها را به سرقت می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه تزریق واکسن کرونا برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در مکان‌های مشخص انجام می‌شود، افزود: ارائه هرگونه خدمات در خصوص تزریق واکسن کرونا از طریق وزارت بهداشت یا سایر نهادهای مسئول انجام و به وسیله رسانه‌های معتبر به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس استان گیلان با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت مکرر اعلام کرده که به هیچ وجه تیمی برای انجام تست و تزریق ویروس کرونا به درب منازل اعزام نمی‌شود، تصریح کرد: هرگونه مراجعه تحت عنوان تزریق واکسن کرونا جعلی محسوب شده و شهروندان از پاسخگویی و باز کردن درب منازل خود بر روی این افراد شیاد جدا خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد مشکوک به درب منازل مسکونی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.