سقوط سمند به دره در لیسار تالش حادثه ساز شد


۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۰:۱۱ | کد خبر: ۱۳۴۸۶ چاپ
سقوط سمند به دره در لیسار تالش حادثه ساز شد

کلانشهر:به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی از وقوع یک تصادف خبر داد و افزود: امروز (یکشنبه، ۱۲اردیبهشت) در منطقه فله بین لیسار، یک دستگاه سواری سمند پس از انحراف و سقوط به دره، ۲ سرنشین خودرو دچار حادثه شده که متاسفانه یک‌نفر به شدت دچار مصدومیت می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: یکی از نجاتگران جمعیت فومن که در حال عبور از منطقه بود در همان لحظه به کمک عوامل اورژانس ۱۱۵ می رود و با کمک آنها برای نجات جان مصدوم تلاش می کند.

وی بیان کرد: در این حادثه متأسفانه دو مرد به شدت آسیب دیده بودند که پس از اعزام تیم های امدادی به محل و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شد.

غلامی ضمن تشکر ویژه از نجاتگر هلال احمر فومن که در نجات مصدومان سانحه تصادف کمک شایانی داشت، اظهار کرد: رانندگان خودروهای سواری ضمن رعایت سرعت مطمئن نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: هموطنان عزیز پس از وقوع چنین حوادثی در صحنه می توانند با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته تا نجاتگران پایگاه امداد و نجات سریعا به محل حادثه اعزام شوند.