دیپلمات 51 ساله سوئیسی که به عنوان دبیر اول سفارت سوییس در ایران و معاون مسئول حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی مشغول به کار بود، از طبقه 17 برجی در کامرانیه سقوط کرد و جانش را از دست داد. این حادثه در حالی اتفاق افتاد که کشف دست نوشته ای در خانه او فرضیه خودکشی را تقویت کرده است.

 راز مرگ دبیر اول سفارت سوئیس در تهران لو رفت
کلانشهر: تیم جنایی در ادامه تحقیقات یک دست نوشته روی میز در سالن پذیرایی کشف کرد. کنار آن موبایل قربانی و یک خودکار نیز پیدا شد. دست نوشته با زبان انگلیسی نوشته شده بود با این مضمون که «جسدم را پس از مرگ به سوئیس منتقل کرده و به پسرم اطلاع بدهید. بعد از آن جسدم را بسوزانید و سپس خاکستر آن را کنار فرزندم که فوت شده دفن کنید. علاوه بر این هرچه پول ، دارایی و سرمایه دارم را به پسر دیگرم بدهید. »

 

در خصوص سقوط و مرگ چیزی نوشته نشده بود و دست نوشته بدون تاریخ و بدون امضا بود. در ادامه ماموران وقتی دست نوشته های دیگر از این زن را در خانه کشف کردند و با آخرین نوشته تطبیق دادند مشخص شد که دست خط متعلق به قربانی است. با این حال دست نوشته با دستور بازپرس جنایی برای خط شناسی در اختیار کارشناسان خط تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که بررسی های بیشتر در این خصوص صورت گیرد.

نظر شما:

security code