عربستان مذاکره مستقیم با ایران را تایید کرد


۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵ | کد خبر: ۱۳۵۷۴ چاپ

رویترز به نقل از یک مقام سعودی: ریاض مذاکره مستقیم با ایران را تایید کرد ریاض به دنبال مشاهده «اقدامات عملی» از سوی ایران است. خبرگزاری رویترز امروز (جمعه) به نقل از یک مقام وزارت خارجه عربستان سعودی گزارش‌ها درباره گفت‌وگو بین تهران و ریاض را تایید کرد و گفت هدف از آن‌ها کاستن از تنش‌ها در منطقه بوده است. به گزارش فارس، «رِید کریملی» رئیس برنامه‌ریزی سیاست‌های وزرات خارجه سعودی ضمن تایید گفت‌وگوها، افزود هنوز برای قضاوت درباره نتیجه آن‌ها خیلی زود است و ریاض به دنبال مشاهده «اقدامات عملی» از سوی ایران است. رویترز به نقل از یک مقام سعودی: ریاض مذاکره مستقیم با ایران را تایید کرد این مقام سعودی اظهار داشت: امیدواریم گفت‌وگوها موفقیت‌آمیز باشد، اما برای رسیدن به جمع‌بندی قطعی بسیار زود است. به گزارش رویترز، این اولین بار است که ریاض گفت‌وگوهای مستقیم با ایران را تایید می‌کند.

عربستان مذاکره مستقیم با ایران را تایید کرد
کلانشهر:به گزارش اقتصادنیوز، خبرگزاری رویترز امروز (جمعه) به نقل از یک مقام وزارت خارجه عربستان سعودی گزارش‌ها درباره گفت‌وگو بین تهران و ریاض را تایید کرد و گفت هدف از آن‌ها کاستن از تنش‌ها در منطقه بوده است.
به گزارش فارس، «رِید کریملی» رئیس برنامه‌ریزی سیاست‌های وزرات خارجه سعودی ضمن تایید گفت‌وگوها، افزود هنوز برای قضاوت درباره نتیجه آن‌ها خیلی زود است و ریاض به دنبال مشاهده «اقدامات عملی» از سوی ایران است.

این مقام سعودی اظهار داشت: امیدواریم گفت‌وگوها موفقیت‌آمیز باشد، اما برای رسیدن به جمع‌بندی قطعی بسیار زود است.

به گزارش رویترز، این اولین بار است که ریاض گفت‌وگوهای مستقیم با ایران را تایید می‌کند.

نظر شما:

security code