کنایه علم الهدی به احمدی نژاد؛

«آقای عربده کِش»


۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۲ | کد خبر: ۱۳۶۹۶ چاپ

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید.

«آقای عربده کِش»
کلانشهر: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات آمریکایی‌ها در افغانستان بیان کرد: عناصر ناپاک پیاده نظام جنگ نیابتی را در افغانستان راه انداخته‌اند و مردم را به خاک و خون می‌کشند؛ سرنوشت مردم توسط دولت دست نشانده آمریکایی رقم می‌خورد و یا اینکه توسط آمریکایی‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند. اگر دیگران بخواهند برای شما تصمیم بگیرند زندگی شما نیز همین می‌شود؛ اینکه آقایی عربده بکشد من درانتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی در سرنوشتت تصمیم گیرنده نیستی.

 

آیت الله علم‌الهدی بیان کرد: تنها کشوری هستیم که مردم ما خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند و حتی آمریکا این گونه نیست و لابی صهیونیست برایش تصمیم‌گیری می‌کند؛ به برکت خون شهدا برای ما استقلال و آزادی رقم خورده است. اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید. اینها می‌خواهند سعی کنند مردم در سرنوشت خود دخالت نکنند تا سرنوشتشان توسط مزدوران رقم بخورد.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم شما برادران و خواهران مومن و متدین که پرورش یافته یک امام قهرمان‌ساز هستید؛ با شور فراوان در انتخابات شرکت کنید. نسل سوم و چهارم با غیرت نسل اول انقلاب در دنیا ظاهر شده و در مسیر تعیین سرنوشت خود اقدام می‌کنند.

نظر شما:

security code