طبق توافقات صورت گرفته، آتش بس در غزه از ساعت ۲ بامداد به وقت فلسطین به مرحله اجرا درآمده است.

توافق آتش بس در غزه وارد مرحله اجرا شده است/ جشن پیروزی مقاومت ملت فلسطین

کلانشهر: طرح پیشنهادی مصر برای توقف درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در غزه از لحظاتی قبل (ساعت 2 بامداد جمعه به وقت فلسطین) به مرحله اجرا درآمده است.

جنگ غزه پس از یازده روز تجاوزات متوالی و مستمر رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از 230 فلسطینی به پایان رسیده است.

گزارش‌های رسیده از فلسطین حاکی از آن است که فلسطینیان هم اکنون با آغاز آتش‌بس در غزه به خیابان‌ها آمده و به شادی پرداختند.

 فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس پیروزی ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی و آتش‌بس در غزه را جشن گرفتند.

 

 

ابوعبیده: دشمن صهیونیست را تحقیر کردیم

 «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام بامداد امروز در سخنانی همزمان با اعلام آتش‌بس در غزه از سوی مصر سخنگوی گردان‌های قسام بامداد امروز در سخنانی همزمان با اعلام آتش‌بس در غزه از سوی مصر گفت که مقاومت توانست دشمن صهیونیست و ارتش آن را در این جنگ تحقیر کند.

 

وی افزود: به صراحت اعلام می‌کنیم که دشمن در سراسر فلسطین از حیفا گرفته تا رامون ضربات سختی را دریافت کرده است. مقاومت با آتش‌بس موافقت و حمله موشکی را تا ساعت 2 بامداد امروز (زمان اجرای آتش بس) متوقف کرده است.

 

سخنگوی قسام اضافه کرد: اگرچه مقاومت به درخواست مصر درباره آتش بس پاسخ مثبت داد، اما رفتار دشمن را از نزدیک رصد می‌کنیم و متناسب با آن اقدام خواهیم کرد.

 

ابوعبیده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در خصوص توقف درگیری‌ها در برابر یک امتحان حقیقی قرار دارد و گزینه حملات موشکی گسترده از دورترین نقطه شمال فلسطین اشغالی تا جنوب آن تا ساعت 2 بامداد روی میز خواهد بود.