شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از انحراف خودروی کامیون در ساعت ۱۱:۴۵ امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در حد فاصل میدان صابرین وپمپ بنزین صادقی نژاد خبرداد.

حادثه برخورد کامیون با ۸ خودرو و تیر برق با ۱۱ مصدوم

کلانشهر: وی بابیان اینکه خودروی کامیون به علت نقص فنی ترمز با ۲ خودروی متوقف در مسیر حرکت خود برخورد نمود، سپس منحرف و بعد از عبور از جدا کننده میانی راه به مسیر مخالف وارد شد و مجددا با ۲ دستگاه تاکسی متوقف در ایستگاه برخورد کرد، افزود: کامیون درنهایت با بالغ بر ۸ خوردرو برخورد کرد و برخورد با تیر چراغ برق مانع از حرکت کامیون شد.

مومنی گفت: شواهد حاکی ازمصدومیت بالغ بر ۱۱ تن از شهروندان است که وضعیت یکی از مصدومین (دوچرخه‌سوار) وخیم اعلام شد.

رییس این سازمان از اعزام مصدومین این حادثه باخودروهای عبوری و عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و گفت: ۱۱ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه دو دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند تا نسبت به ایمن سازی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی همچون آتش سوزی، تصادفات بعدی و انتقال تیرچراغ برق اقدامات لازم صورت پذیرد.

شهرام مومنی با اشاره به حضور و همکاری به موقع پلیس راهور، نیروی انتظامی، شهرداری منطقه، اورژانس و عوامل اداره برق که در پیشبرد عملیاتی و رفع خطر نقش بسیار مهمی داشت، ادامه داد: اطلاعات دقیق مصدومین و خودروهای آسیب دیده متغیر است‌.

نظر شما:

security code