نقدی بر حیف ومیل سرمایه های اقتصادی در سایه ی بی اخلاقی؛

تخریب اقتصاد در ویترین انتخابات


۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۹ | کد خبر: ۱۴۱۷۶ چاپ
تخریب اقتصاد در ویترین انتخابات

کلانشهر: در شرایطی که به دلیل شرایط ملتهب اقتصادی، هزینه‌ی تبلیغات و چاپ بنر و تراکت‌های تبلیغاتی انتخابات به‌شدت بالا رفته، نه سازوکار مناسبی برای تبلیغات وجود دارد و نه شیوه‌ی رقابت سالم در میان رقبای انتخاباتی جاافتاده است. 

به همین دلیل دیدن چنین صحنه‌هایی در آستانه‌ی انتخابات 28 خرداد به‌شدت ناراحت‌کننده است. حیف‌ومیل بودجه‌ی عمومی و تخریب سرمایه‌های مالی اجتماع در نهایت به جیب تک تک ما آسیب خواهد زد و بهتر است کاندیداهای انتخابات، به جای تخریب یکدیگر، بر افزایش قدرت تبلیغاتی خود تمرکز کنند تا نه امکانات عمومی پایمال شود و نه اخلاق زیر سوال رود.

پیرامون یک فراخوان عجیب در سایت دیوار؛
هر رای، یک بستنی قیفی
بازنشر یک ویدئوی قدیمی
آوازخوانی برای کسب رای
مصاحبه با مصطفی بلورچی؛
تفاوت رشتوند و کیشوند در چیست؟

نظر شما:

security code