پیگیری افزایش سرانه مصرف آرد نانوایان آزادپز در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: پی‌گیری افزایش سرانه مصرف  آزادپزان برای تعادل در عرضه نان بسیارجدی است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، فرهاد دلق پوش در نشست اداری این سازمان گفت: باید تلاش کنیم با یک مدیریت کارآمد بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم در ایام پایانی سال داشته باشیم و این لازمه همدلی، همگامی و وحدت همگان است. 

وی با بیان اینکه ما در شرایط فوق‌العاده و جنگ اقتصادی هستیم، افزود: بعضی از کاستی‌ها  طراحی دشمنان ملت و بخشی دیگر توسط فرصت شماران داخلی است که در واقع همین فرصت‌شماران عقبه کشور را می‌زنند و برای دشمن کار می‌کنند و منافع شخصی خود را فقط تامین می‌کنند. 

پرتقال و سیب تا 10 فروردین سال98 در سراسر گیلان توزیع خواهد شد

دلق‌پوش با اشاره به توزیع میوه۶۰۰تن سیب و ۷۰۰تن پرتقال با قیمت دولتی در استان تاکید کرد: اتحاد و هماهنگی و بسیج خدمات گیلان برای مردم و مسافران نوروزی باعث آرامش و نظام مندی در بازار شب عید خواهد شد و پرتقال و سیب تا 10 فروردین سال98 در سراسر گیلان با محوریت تعاونی روستایی و همکاری اتاق اصناف وشهرداریها توزیع خواهد شد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خواستار بهره‌گیری و استفاده مطلوب از ظرفیت نمایندگان مجلس شد و گفت: بسیاری از مشکلات کلان از طریق نمایندگان قابل پیگیری است، البته در این شرایط فعلی کسی نمی‌تواند معجزه کند باید با درک شرایط فعلی برای عبور از این شرایط موجود، همدیگر را درک کنیم. 

دلق‌پوش مصرف  آرد گیلان را  به علت شناوربودن جمعیت و گردشگر را بیش از سهمیه فعلی دانست و گفت: هم اکنون 7 کیلو در نظر گرفته شده است که پی‌گیری افزایش سرانه مصرف  آزاد پزان برای تعادل در عرضه نان بسیارجدی است.

وی میانگین مصرف روزانه مرغ در گیلان را حدود ۲۰۰ تن دانست و افزود: ما در گیلان حدود ۵۰۰تن مرغ تولید می‌کنیم و چنانچه به اندازه نیاز مردم مرغ در ویترین باشد، جو روانی هم نخواهیم داشت. 

وی افزود: مقدار ۳۰۰ تن مرغ اضافه تولید داریم که به تهران ارسال می‌شود و تولیدکنندگان مرغ اعلام می‌کنند که از آنها نهاده‌های دامی تشویقی می‌گیرند. 

تنظیم گوشت قرمز در گیلان بر اساس شاخص‌ها و ظرفیت‌های هر شهرستان تقسیم کردیم 

دلق پوش با بیان اینکه ما می توانیم بر اساس ۲۰۰تن سهمیه مرغ میزان سهمیه مرغ هر شهرستان را  مشخص کنیم تا بازار دچار مشکل نشود، اضافه کرد: تنظیم گوشت قرمز در استان گیلان  را بر اساس شاخص ها و ظرفیت ها ی هر شهرستان تقسیم کردیم  و امیدواریم در رفع کاستی ها تلاش شود.

 

نظر شما:

security code