وزیر آموزش و پروش گفت: مدارس از مهر ماه بازگشایی خواهند شد.

کلانشهر: وزیر آموزش و پروش گفت: مدارس از مهر ماه بازگشایی خواهند شد و طبق وعدهای که وزارت بهداشت و ستاد به ما داده است واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه انجام خواهد شد.
به گفته وی، آفت و آسیبهایی که آینده دانش آموزان را در معرض خطر قرار میدهد اقتضاء میکند بیش از این دانش آموزان از مدرسه دور نباشند.
نظر شما:
ثبتنام سرویس مدارس آغاز شد
تکلیف مدارس هیئت امنایی فعلی چه میشود؟
فرم لباس مدارس سهساله میشود
جزئیات ثبت نام دانش آموزان در مدارس سراسر کشور
هنرستانیها باید از شنبه به مدرسه بروند