دادستان رودبار با اشاره به بازداشت ۱۲ فرد متخلف در جریان برگزاری انتخابات در این شهرستان، گفت: ۱۰ نفر با اخذ تعهدات آزاد و دو نفر در بازداشت هستند.

بازداشت ۱۲ نفر به جرم تخلف انتخاباتی در رودبار
کلانشهر: هادی بشری با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۱۶ هزار پرونده وارد دادسرای شهرستان رودبار شد و علاوه بر پرونده‌های ورودی، پرونده‌های گذشته هم مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی، موضوع اغلب پرونده‌های ورودی به دادسرا را دعاوی ثالث برشمرد و بیان کرد: به عنوان مثال ۸۰ درصد املاک شهر رستم آباد دارای سند نسقی بوده که این موضوع موجب تشکیل پرونده‌های متعدد در این راستا شده است.

 

دادستان رودبار با اشاره به فعالیت دو کارگروه رفع موانع تولید و نظارت بر عملکرد معادن در این شهرستان، تصریح کرد: در کارگروه رفع موانع تولید تاکنون ۱۳ مورد پرونده تشکیل شده و تلاش می‌کنیم با بررسی‌های میدانی از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای نیمه فعال و تعطیل را برطرف کنیم.

 

بشری همچنین اضافه کرد: در کارگروه نظارت بر معادن هم که بازدید آن هفته‌ای دو بار در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود تمامی معادن شهرستان توسط کارشناسان مورد پایش قرار می‌گیرد.

نظر شما:

security code