بهره برداری 652 طرح و پروژه در شهرستان رشت طی سالجاری

فرماندار شهرستان رشت گفت: 652 طرح و پروژه در سال 97 در شهرستان رشت به بهره برداری رسید، در ایام دهه فجر و هفته دولت سالجاری 3 هزار فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شد که کافی نیست و باید بیشتر تلاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان رشت اظهار کرد: با توجه به بستر بسیار مناسبی در آب و خاک استان فراهم است، اقتضا می‌کند که نسبت به توسعه درختکاری و فضای سبز اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا طراوت ویژه‌ای را به محیط پیرامون ببخشیم.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر تکریم خانواده شهدا، افزود: در 22 اسفندماه جاری سالروز تاسیس بنیاد شهید را داشتیم، می‌دانیم که نهال انقلاب اسلامی همچنان بعد از 40 سال سبز و پایدار ماند، مدیوت رشادت‌های و جوانمردی‌های شهدای بزرگوار است.

وی با اشاره به 25 اسفند، سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار، گفت: نیازمند توسعه و تحول اساسی در عمران شهرها هستیم که انشااله بتوانیم با همکاری شورا و شهرداران محترم حرکت خوب و زیربنایی در حوزه مدیریت شهری داشته باشیم.

مومنی‌زاده با گرامیداشت 29 اسفند ماه سالروز ملی شدن صنعت نفت، تصریح کرد: از 29 اسفند لغایت 2 فرودین مراسم اعتکاف را در پیش داریم، معتکفان امسال زمان تحویل سال مهمان خداوند خواهند بود که فرصت بسیار مناسبی برای بهره برداری معنوی است.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: سالجاری بسیار پرکار بود که حسن ختام آن سفر پرخیر و برکت دولت تدبیر و امید به استان گیلان بود و در جریان این سفر در کنار بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شاهد افتتاح بزرگترین پروژه در سده اخیر بودیم، راه آهن قزوین - رشت در اولویت پروژه‌های استان است و به موجب این سفر پروژه‌ راه آهن رشت به بندر انزلی و آستارا هم کلید خورد.

وی اضافه کرد: مهمترین اولویت نظام و دولت در سال‌های گذشته ساماندهی اشتغال و اقتصاد بود، این اولویت همچنان به قوت خود باقی است. در سال گذشته علی رغم همه مشکلات دولت سازوکار لازم و تسهیلات بسیار خوبی در اختیار قرارداد. باید همه توان را در جهت بهبود معیشت و افزایش درآمد مردم به کار گیریم.

مومنی‌زاده گفت: 652 طرح و پروژه در سال 97 در شهرستان رشت به بهره برداری رسید، در ایام دهه فجر و هفته دولت سالجاری 3 هزار فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شد که کافی نیست و باید بیشتر تلاش کرد.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: سال 98 را باید با عزم جدی تر آغاز کنیم. همچنان اولویت ما مسادل اقتصادی و اشتغالزایی است. باید بتوانیم تسهیلات بیشتری جذب کنیم و از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هم حمایت ویژه خواهیم داشت.

وی تکریم مردم را یکی از راهکارهای رضایتمندی مردم عنوان کرد و ادامه داد: شرایط بسیار خاصی است، در عرصه جنگ اقتصادی قرار داریم که دشمن بر ما تحمیل کرد، باید همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید موانع و مشکلات را برای مردم به حداقل برسانیم و رضایتمندی مردم را ارتقا دهیم.

مومنی‌زاده گفت: حضور میدانی، تلاش جهادی، تسهیل امور اداری ارباب رجوع، خوشرویی با مردم، پاسخ اقناعی باعث می‌شود مردم با رضایت کامل از ادارات خارج شوند. همه مدیران در سال جدید با عزم بیشتر در جهت خدمت به مردم تلاش جدی تر داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت گفت: در ایام تعطیلات نوروز جاذبه‌های گردشگری استان باعث می‌شود هموطنان مان از اقصا نقاط کشور به گیلان سفر کنند، در این راستا ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رشت تشکیل شد و کمیته‌های ده گانه تمهیدات و تدابیر لازم را پیش بینی کردند تا انشاالله گردشگران با خاطری خوش این ایام را سپری کنند. 

نظر شما:

security code