فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اعمال شدن محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رشت گفت: خودروهای غیربومی در صورت ورود و خروج به شهرستان رشت با توجه به قرمزی بودن این شهرستان با جریمه ک میلیون تومانی مواجه می‌شوند.

تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان رشت/ صدور مجوز تردد ممنوع شد

کلانشهر: علی فتح‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه شرایط کرونایی در شهرستان رشت به شرایط خطرناک رسیده است، اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان رشت از روز گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفته است که این امر نشان‌دهنده خطرناک بودن کرونا در این شهرستان است.

 

وی با اشاره به اعمال شدن محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رشت گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در وضعیت قرمز فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند، ادارات نیز با ظرفیت ۳۰ درصد و دستگاه‌های خدمات رسان هم با ظرفیت ۵۰ درصد می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

فرماندار شهرستان رشت از ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان رشت خبر داد و افزود: خودروهای غیربومی در صورت ورود و خروج به شهرستان رشت با توجه به قرمزی بودن این شهرستان با جریمه ک میلیون تومانی مواجه می‌شوند.

 

به گفته فتح‌اللهی تردد تمام خودروها از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در معابر ممنوع است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه هیچ مجوز ترددی در فرمانداری رشت صادر نمی‌شود، بیان کرد: بر اساس قانون صدور مجوز جدید ممنوع است، ولی با این حال برگه ترددهایی که از قبل صادرشده همچنان به قوت خود باقی و دارای اعتبار است.

نظر شما:

security code