سال آتی شرایط سخت تر خواهد بود


۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸ | کد خبر: ۱۴۶۴ چاپ
سال آتی شرایط سخت تر خواهد بود

رئیس شورای شهر رشت گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد سال آتی شرایط سخت تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، امیرحسین علوی شامگاه گذشته  در هشتاد و ششمین جلسه صحن شورا گفت: در یک سال گذشته فضای سختی در کشور و شهر داشتیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فراز و نشیب زیادی را متحمل شده، افزود: فقدان شهردار، علیرغم میل باطنی اعضای شورا ایجاد شد و امیدواریم با ورود شهردار منتخب، کاستی‌‌های این فقدان جبران شود.

علوی ادامه داد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد سال آتی شرایط سخت تر خواهد بود. امیدوارم با به بار نشستن ایده‌های شورای پنجم و عزم شورا و شهردار و مدیریت شهری شاهد رونق مناسبی در سطح شهر باشیم.

وی با اشاره به موقعیت‌های خدادی و طبیعی رشت افزود: استفاده بهینه از این پتانسیل‌ها می‌تواند اقتصاد شهر را رونق دهد.

رئیس شورا ابراز امیدواری کرد در زمان تحویل سال کدورت ها کنار گذاشته شود و اعضای شورا با همدلی بیشتر خدمت کنند.

علوی افزود: اخباری می‌رسد که تقسیم‌بندی و اولویت‌بندی پرداخت ها عادلانه نیست. پیامک‌های زیادی از کارگران به اعضای شورا می‌رسد. از سرپرست شهرداری می‌خواهم تمام مطالبات و معوقات کارگران را پرداخت کند.

وی با اشاره به کمبود منابع و عدم تخصیص به سازمان‌ها از شهروندان خواست کوتاهی ها را ببخشند و ابراز امیدواری کرد، حوزه زیباسازی و فضای سبز و پسماند بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

علوی با اشاره به آمادگی سازمان آتش نشانی از شهروندان خواست تا نکات ایمنی را در شب چهارشنبه سوری رعایت کنند.

رئیس شورا ملی شدن صنعت نفت ایران را روز تاریخ ساز در کشور خواند و افزود: این روز حس استقلال را در رگها جاری می‌کند.

علوی تصریح کرد: دشمن تدارک زیادی برای به زانو درآوردن ایران دارد و در این راه باید مسئولان و ذی نفعان از منابع ملی بیشتر حواسشان جمع باشد. در این مقطع همه شمشیرها به سمت ملت تیز شده است.

نظر شما:

security code