واکنش جهانپور به انتقاد یک پزشک از وزیر بهداشت

تشریف بیاورید سیستان وبلوچستان


۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۵ | کد خبر: ۱۴۶۵۶ چاپ

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت نوشت: به جای لایو گذاشتن از این بخش و آن بخش و بیمار لاکچری تشریف بیاورند سیستان و بلوچستان هنر خودشان در کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی را به نمایش بگذارند.

تشریف بیاورید سیستان وبلوچستان

کلانشهر: کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو در توییتی نوشت: «به عنوان کوچکترین عضو جامعه پزشکی دعوت می‌کنم به جای لایو گذاشتن از این بخش و آن بخش و بیمار لاکچری، تشریف بیاورند سیستان و بلوچستان هنر خودشان در کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی را به نمایش بگذارند.

اینجا شاید به اندازه بریدن کیک تولد، فلان قرص بهمان شرکت داروسازی نان ندارد، اما برای عکس و لایو و... زمان و مکان مناسب دارد.

یکی دو ماه از شمال شهر و بیمارستان خصوصی دل بکنید، نیاز نیست فریاد بزنید و کمدی دایه دلسوزتر از مادر بازی کنید، یکی دو ماه مهمان مردم سیستان و بلوچستان و... باشید، سفره این مردم رنگی نیست، ولی جانشان کم‌بهاتر از سلبریتی‌ها نیست.»

 
گفته می شود این توئیت جهانپور واکنشی به اظهارات دکتر محمدرضا هاشمیان فوق تخصص  آی‌سی‌یو بیمارستان مسیح دانشوری است که در یک لایو اینستاگرامی با اشاره به سفر مردم به ارمنستان برای تزریق واکسن می گوید خطاب به وزیر بهداشت می گوید که باید محاکمه شود چون به مردم خفت داده است.