پرونده ی قضایی برای دختران اصفهانی؛

هلیا ول نکرد، شر شد


۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۴ | کد خبر: ۱۴۷۰۸ چاپ

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی در غفلت خانواده‌ها و نهادهای متولی فرهنگی به صورت جدی نوجوانان را در معرض تهدید قرار داده است.

هلیا ول نکرد، شر شد

کلانشهر: به نقل از دادستانی عمومی و انقلاب اصفهان، علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در واکنش به انتشار کلیپ قدرت‌نمایی با سلاح سرد دختر نوجوان اصفهانی اظهار داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی در غفلت خانواده‌ها و نهادهای متولی فرهنگی به صورت جدی نوجوانان را در معرض تهدید قرار داده است.

 

وی ضمن اشاره به صدور دستور جهت شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی بر ضرورت بررسی روان‌شناسی و جامعه شناختی برخی رفتارهای هنجارشکنانه تاکید کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در عین حال از خانواده‌ها نیز خواست تا به این نکته مهم نیز توجه نمایند که عواقب ناشی از عدم نظارت و تقلید برخی حرکات یا دسترسی به سلاح سرد می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد و خشونت و حتی قتل را به کانون خانواده‌ها بکشاند.

 

به گزارش تسنیم مطابق قانون آیین دادرسی کیفری در برخی از جرایم تعزیری اطفال و نوجوانان مقام قضایی مکلف است در حین انجام تحقیقات، دستور تشکیل پرونده شخصیت را "حاوی گزارش مددکار اجتماعی در خصوص وضع مادی، خانوادگی، اجتماعی فرد و گزارش پزشکی و روان پزشکی" به واحد مددکاری اجتماعی صادر نماید.