امروز اتفاق افتاد؛

شورای پنجم در آخرین روزهای فعالیتش هم به حدنصاب نرسید


۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۳ | کد خبر: ۱۴۸۱۶ چاپ
شورای پنجم در آخرین روزهای فعالیتش هم به حدنصاب نرسید

اختصاصی کلانشهر: جلسه امروز شورای شهر که از آخرین جلسات شورای پنجم شهر رشت محسوب می‌شد، به دلیل به حد نصاب نرسیدن برخی اعضا تشکیل نشد و موجبات ناراحتی اعضای حاضر شد.

در این جلسه رمضانپور نرگسی، فرهام زاهد، فاطمه شیرزاد، علیپور، حجت جذب، اسماعیل حاجی پور و عاقل منش حضور داشتند و مابقی اعضا غایب بودند.

رمضانپور نرگسی رییس شورای شهر رشت در جمع خبرنگاران گفت: یک ساعت منتظر ماندیم، جلسه را برگزار کنیم تا کار مردم بر زمین نماند اما نیامدند و جلسه تشکیل نشد.

وی افزود: باید فکر و عمل این باشد که با جان و دل در خدمت مردم باشیم.

رمضانپور ادامه داد: قهر کردن از صحن شورا یعنی قهر کردن از آرا مردمی که در دوره قبل به اعضا رای دادند و این کار درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای برخی ساختار سیاسی متاسفم که به حداقل حقوق معترضین اعضا در خصوص شمارش آرا توجه نشد، این در حالیست که طبق قانون باید رسیدگی می شد.

وی افزود: برخی از اعضا این شورا که برای دوره ششم رای نیاوردند خواستار شمارش آرا شدند و چند صندوق شمارش شد و دیدیم که آرای شان تغییرکرد. اگرچه باعث ورودشان به شورا نشد.

رمضانپور ادامه داد: نمی دانم چرا درخواست ها نادیده گرفته شد.

 

در نهایت توصیه می کنم معادتان را به خاطر تفکر سیاسی خراب نکنید.

پر واضح است که روز رستاخیز این چیزها به کارتان نمیاید.

وی گفت: چرا حداقل ده صندق را نمی شمارید تا ابهامات برطرف شود.

رییس شورای شهر رشت تصریح کرد: نمی دانم تبریک بگویم یا تسلیت چون از نتیجه واقعی انتخابات شورای شهر رشت بی اطلاع هستیم.

وی گفت: امیدواریم به برکت اعیاد در پیش رو کارها برای خدمت به رشت درست پیش برود.

رمضانپور خاطرنشان کرد: دلم می‌خواهد کارهایی که کردیم به ثمر بنیشند و درختی که برایش زحمت کشیدیم میوه بدهد. امیدواریم دانایی کار و دانش مدیریت در تمام تصمیات حاکم شود تا خون شهیدان حفظ شود.

ربیس شورای رشت افزود: امروز 4 نفر از اعضا بیرون ماندن را به شورا آمدن ترجیح دادند. امیدوارم بتوانند به مردم و خدا پاسخ بدهند.

در ادامه فرهام زاهد نایب رییس شورای شهر از بی توجهی به تخریب داروخانه کارون اولین داروخانه شبانه روزی ایران که در رشت واقع شده است، ابراز نگرانی کرد و گفت: ما هم برای این بنا نگرانیم و کاری از دست ما برنمیاد.

وی افزود: موسس این داروخانه آرسن میناسیان خیر معروف گیلانی است و همه مردم رشت خواستار حفظ این داروخانه به شکل واقعی خود هستند.

زاهد خاطرنشان کرد: در صورت هر گونه سهل انگاری خشت خشت این داروخانه که از اهمیت بالایی برخوردار است نابود خواهد شد.