اهدای عضو مرد مرگ مغزی شده اهل لشت نشاء به یک بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

کلانشهر: مسئول بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: کبد علی کلاتی ۶۶ ساله، ساکن لشت نشا که به دلیل خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بو ، در بیمارستان رازی رشت اهدا شد.
دکتر سیامک ریماز افزود: کبد این بیمار که با رضایت خانواده اش اهدا شد، برای پیوند به بیماری نیازمند به بیمارستان بوعلی شیراز منتقل شد.
از ابتدای امسال تاکنون، اعضای بدن ۹ گیلانی اهدا شده است.
نظر شما:
️مرگ مغزی پلیس وظیفه شناس رشت پس از برخورد عمدی خودروی سارق
اهدای کبد و کلیههای کودک ۱۱ساله گیلانی به ۳ بیمار نیازمند
اعضای بدن اصغر قلیزاده به ۳ بیمار زندگی بخشید
گزارش تصویری؛ وداع مردم رشت با «جواد جعفرزاده» پلیسِ فداکار و اهداکننده عضو