معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیمارستان‌های گیلان مملو از بیماران کرونایی است گفت: شمار بستری‌شدگان به ۹۰۰ تن رسید.

بیمارستان های گیلان مملو از بیماران کرونایی؛ شمار بستری شدگان به ۹۰۰ نفر رسید

کلانشهر: انوش دهنادی‌مقدم شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان‌طور که از روزهای گذشته پیش‌بینی می‌شد روند افزایش تصاعدی بیماران به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان ادامه دارد.

 

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری 900 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: 250 نفر از این تعداد در 24 ساعت گذشته به آمار افزوده شده‌اند.

 

دهنادی‌مقدم با بیان اینکه 140 بیمار کرونایی به‌دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها به سر می‌برند عنوان داشت: بیمارستان‌های استان گیلان مملو از بیماران کرونایی شده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان جدی‌ترین تهدید برای گیلان را حضور تعداد بالای مسافرانی دانست که به این استان سفر می‌کنند و ابراز داشت: توصیه ما به هم‌استانی‌ها جلوگیری از مسافرت و مسافرپذیری است.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم باید با جدیت و قاطعیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند افزود: افراد از حضور در رستوران‌ها و تجمعات خودداری کرده و در خانه بمانند تا بتوانیم به سلامت از خیز پنجم کرونا عبور کنیم.

نظر شما:

security code