کشتی گیر گیلانی مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد

محمد نامجومطلق کشتی گیر گیلانی موفق شد مدال برنز مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایرنا، رئیس هیات کشتی استان گیلان روز شنبه اظهار داشت: در جریان مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی آسیا در مغولستان ، محمد نامجومطلق از گیلان در وزن 61 کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت.
نقی هدایتی افزود: در این وزن که کشتی گیران در دو گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند ، ابتدا نامجو مطلق که مسابقات خود را در گروه دوم دنبال می کرد، با نتیجه 12 بر یک و ضربه فنی اورازوف از ترکمنستان را شکست داد.
وی ادامه داد: این کشتی گیر شایسته گیلانی در مبارزه دوم خود مقابل اصیل آیتاکین کشتی گیر قدرتمند قزاقستان قرار گرفت که با نتیجه سه بر یک مغلوب این حریف خود شد و به عنوان کشتی گیر دوم گروه خود به دیدار نیمه نهایی راه یافت.
وی بیان کرد: نامجو مطلق کشتی گیر شایسته گیلانی در دیدار نیمه نهایی رو در روی اولوکبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان قرار گرفت که مقابل این حریف قدرتمندش نیز نتیجه را واگذار کرد و برای کسب مدال برنز راهی دیدار رده بندی شد.
رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: این کشتی گیر ملی پوش گیلانی در دیدار رده بدنی دوباره مقابل اصیل آیتاکین از قزاقستان قرار گرفت که در این کشتی با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد تا علاوه بر کسب مدال برنز و مقام سوم رقابت های قهرمانی آسیا، شکست اولش را برابر این کشتی گیر جبران کند.
هدایتی اظهار کرد: در رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی آسیا، زبده ترین کشتی گیران این رده سنی از کشورهای قاره کهن، در مغولستان با هم به رقابت می پردازند.