دکتر انوش دهنادی مقدم _معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه تیم دانشگاه با حضور در سوله بحران لاکان از تجهیز و آماده سازی نقاهتگاه در سوله خبر داد  

تجهیز و آماده سازی نقاهتگاه سوله بحران لاکان

کلانشهر: دکتر انوش دهنادی مقدم معاون درمان دانشگاه به همراه تیم دانشگاه با حضور در سوله بحران لاکان از آماده سازی و تجهیز نقاهتگاه در این سوله به منظور بستری بیماران کووید ۱۹ خبر داد.

 

دکتر دهنادی مقدم با اشاره به وضعیت بحرانی استان گیلان در خیز پنجم کرونا، گفت: به دلیل افزایش بار مراجعه کنندگان مبتلا به کووید در بیمارستان‌های گیلان، ظرفیت اکثر بیمارستانهای استان اختصاص یافته به بیماران کرونایی و بخش های مراقبت ویژه به طور کامل تکمیل شده است و بخش اورژانس کلینیک های تنفسی با ظرفیت کامل در حال خدمت رسانی هستند. از این رو در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین، اقدامات لازم در جهت ساماندهی مرکز مراقبتی لاکان به سرعت در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه هفته بسیار مشکلی را پیش رو داریم، گفت: در حال حاضر قریب به ۱۸۰۰ بیمار مبتلا به کووید در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان بستری هستند و پیش‌بینی می‌شود که شیب مراجعین مبتلا به کووید ۱۹ همچنان صعودی خواهد بود.

 

 معاون درمان دانشگاه در پایان توصیه کرد: برای پیشگیری از ابتلاء به کروناویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تردد‌های غیرضروری و شرکت نکرد در تجمعات الزامی می‌باشد.

نظر شما:

security code