۱۵ روز پلمپ و برخورد قضایی؛

پاساژ های سربسته تعطیل می شوند


۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۷ | کد خبر: ۱۵۱۲۰ چاپ

قاسم‌نژاد با بیان اینکه مراسمات ماه محرم با رعایت شیوه‌نامه‌ها در گیلان برگزار می‌شود گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای گیلان کلیه پاساژهای سربسته تعطیل می‌شوند.

پاساژ های سربسته تعطیل می شوند

کلانشهر: «محمود قاسم‌نژاد» امروز (شنبه، ۱۶ مرداد) در گفت‌وگوی خبری مهم‌ترین مصوبات نودو دومین نشست اعضای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بدون همکاری مردم و اصناف چرخه انتقال ویروس قطع نمی‌شود بنابراین همه باید در این امر مشارکت کنند.

 

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان عنوان کرد: در این جلسه قرار شد که متناسب با دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم محرم با رعایت شیوه‌نامه‌ها در استان گیلان برگزار شود.

 

قاسم‌نژاد تصریح کرد: موضوع دیگری که امروز در نودو دومین نشست اعضای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان مطرح شد استفاده از ظرفیت‌های مردمی بود تا بتوانیم با کمک مردم نسبت به مدیریت شرایط و قطع چرخه انتقال بیماری در جامعه اقدام کنیم.

 

وی برخورد با متخلفان و کسانی که از دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تخطی می‌کنند را هم جزو مصوبات امروز ستاد مقابله با کرونای گیلان اعلام کرد و افزود: پاساژهای سربسته از جمله این مراکز محسوب می‌شوند که مقرر شد نسبت به بستن کلیه آن‌ها اقدام شود.

 

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی که استان به رنگ قرمز کرونایی درآمده مشاغل غیرضرور بایستی حتما تعطیل شوند اضافه کرد: رستوران‌ها باید حتما به صورت بیرون‌بر به کار خود ادامه دهند و در غیر اینصورت فعالیت آن‌ها به معنای تخلف محسوب می‌شود.

 

قاسم‌نژاد توجه اصناف به مصوبات ستاد مقابله با کرونای گیلان را به عنوان یک اصل مهم متذکر شد و خاطرنشان کرد: اماکنی که از سوی اعضای ستاد مقابله با کرونای استان گیلان قبلا به آن‌ها اخطار داده شده است اگر همچنان رعایت نکنند نه تنها ۱۵ روز بسته خواهند شد بلکه با آن‌ها برخورد قضایی هم انجام می‌شود.

نظر شما:

security code