اقامت بیش از 32 هزار مسافر در مدارس گیلان


۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۵ | کد خبر: ۱۵۱۸ چاپ
اقامت بیش از 32 هزار مسافر در مدارس گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان مسافران فرهنگی در مدارس گیلان تاکنون 32 هزار و 849 نفر در واحدهای آموزشی و مراکز رفاهی استان پذیرش و اسکان داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، نادر جهان آرای در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای اسکان مسافران فرهنگی در مدارس گیلان تاکنون، 32 هزار و 849 نفر در واحدهای آموزشی و مراکز رفاهی استان پذیرش و اسکان داده شدند. 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این تعداد 9 هزار و 125 خانواده را شامل می‌شود که در واحدهای آموزشی، مراکز رفاهی و خانه‌های معلم استان اسکان شدند، افزود: پذیرش حضوری مسافران فرهنگی و آنهایی که از سوم تا 24 اسفندماه گذشته، به صورت اینترنتی برای اسکان در واحدهای آموزشی استان گیلان ثبت‌نام کرده بودند، از 28 اسفندماه 97 آغاز شده است. 

وی گفت: پیش از این، دو هزار و 524 خانواده فرهنگی به تعداد 11 هزار و 301 نفر برای اقامت نوروزی در واحدهای آموزشی و بهره مندی از مراکز رفاهی و خانه‌های معلم آموزش و پرورش استان گیلان ثبت نام کرده بودند. 

جهان آرای افزود: 11 مرکز رفاهی و خانه معلم، 148 مورد اتاق و سوئیت، 340 واحد آموزشی با بیش از دو هزار و 700 کلاس از سوی آموزش و پرورش گیلان برای اسکان مسافران نوروزی آماده است و پذیرش مسافران فرهنگی در مدارس استان گیلان تا 12 فروردین ادامه دارد. 

گفتنی است؛ نوروز سال 97، 36 هزار و 312 خانوار به تعداد 130 هزار و 724 نفر از خدمات مراکز تحت پوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان بهره مند شدند.

 

نظر شما:

security code