باند چهار نفره متلاشی شد؛

تزریق واکسن فایزر غیرمجاز چند نفر را روانه بیمارستان کرد


۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۹ چاپ

فرمانده انتظامی مریوان گفت: باند چهار نفره که به فروش و تزریق واکسن تقلبی به نام واکسن فایزر آمریکایی در این شهرستان، اقدام کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

تزریق واکسن فایزر غیرمجاز چند نفر را روانه بیمارستان کرد

کلانشهر: سرهنگ "کامبیز رستم نیا" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بستری شدن چند نفر از شهروندان در پی تزریق این واکسن ها بلافاصله شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: در این راستا سه نفر از عاملین اصلی پس از شناسایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده و نفر چهارم که متواری بود ساعتی پیش با تلاش مامورین دستگیر شد.

 

 فرمانده انتظامی مریوان به شهروندان توصیه کرد در خصوص تزریق واکسن کرونا صرفا از طریق مراکز بهداشتی و درمانی رسمی اقدام کنند.

 

دیروز معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به خبرنگار ایرنا گفته بود تزریق غیرقانونی واکسن‌های غیرمجاز کرونا در شهرستان مریوان چند نفر را روانه بیمارستان کرده است.

 

به گفته دکتر ابراهیم قادری این واکسن‌ها خارج از سیستم بهداشت و درمان کشور و به صورت غیرمجاز و از یکی از کشورهای همسایه وارد کشور شده و به دلیل رعایت نشدن زنجیره سرما و انتقال بهداشتی، باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

 

شهرستان مرزی مریوان در ۱۲۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما:

security code