مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان عنوان کرد:

فعالیت 3 کتابخانه عمومی گیلان در ایام نوروزی


۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷ | کد خبر: ۱۵۳۰ چاپ
فعالیت 3 کتابخانه عمومی گیلان در ایام نوروزی

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: به منظور افزایش رضایتمندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه های عمومی سه شهرستان آمادگی میزبانی از اهالی کتاب را در ایام نوروز دارند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، پریسا کرمی با اشاره به فعالیت کتابخانه های عمومی استان گیلان در ایام نوروز، اظهار کرد: به منظور افزایش رضایتمندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه های عمومی سه شهرستان آمادگی میزبانی از اهالی کتاب را در ایام نوروز دارند.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده درخصوص باز بودن کتابخانه‌های عمومی در ایام نوروز و با هدف خدمات‌رسانی به اعضای کتابخانه ها در این ایام، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در روزهای تعطیل نوروز، نسبت به ارائه خدمت اقدام خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان اضافه کرد: همچنین کتابخانه ‌های عمومی که در مناطق شهری برخوردار واقع هستند، با توجه به ظرفیت‌های فضای سالن مطالعه و امکانات رفاهی موجود پذیرای علاقه مندان و داوطلبان کنکور هستند.

کرمی تاکید کرد: با هماهنگی‌های لازم با ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های رشت، لاهیجان و رضوانشهر، کتابخانه‌های عمومی میرزا کوچک جنگلی رشت، باقرالعلوم(ع) رضوانشهر و زنده یاد فیض لاهیجان براساس میزان درخواست‌های اعضا، میزان مراجعه و امانت آنها برای فعالیت در ایام تعطیلات فعال و میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواهند بود.

وی یادآور شد: اعضا و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی اینترنتی «gilanpl.ir» از زمان فعالیت این کتابخانه ها اطلاع یابند. 

 

نظر شما:

security code