رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام بازگشایی همه مراکز واکسیناسیون در رشت، گفت: با توجه به درراه بودن محموله جدید واکسن به کشور، ضرورت دارد آمادگی‌ها برای افزایش مراکز واکسیناسیون و همچنین نیروی انسانی موردنیاز در مراکز تزریق واکسن فراهم شود.

بازگشایی تمام مراکز برای تزریق دوز دوم واکسن در رشت از روز دوشنبه

کلانشهر: عصر امروز، نشست مشترک مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعضای شورای سلامت شهرستان رشت به ریاست دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد و آخرین هماهنگی‌ها در راستای تزریق واکسن در رشت موردبررسی قرار گرفت.

 

 ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از مشارکت همه مسوولان استانی و شهرستانی در اجرای واکسیناسیون، اظهار کرد: از فردا، دوشنبه برای تزریق دوز دوم واکسن در رشت همه مراکز بازگشایی خواهند شد تا تزریق واکسن به‌راحتی انجام شود.

 

وی با بیان اینکه تا شنبه هفته آینده حدود ۳۰ هزار دوز واکسن در رشت تزریق خواهد شد، افزود: هر پایگاه واکسیناسیون که شمار مراجعات در آن زیاد هستند باید یک مسوول داشته باشد تا نظم‌بخشی مورد انتظار در داخل و بیرون مرکز تأمین شود.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم تمهید مقدمات کافی جهت تزریق واکسن کرونا با تعداد دوز بیشتر در هفته آتی تأکید کرد و گفت: با توجه به درراه بودن محموله جدید واکسن به کشور، ضرورت دارد آمادگی‌ها برای افزایش مراکز واکسیناسیون و همچنین نیروی انسانی موردنیاز در مراکز تزریق فراهم شود.

 

 سالاری با اشاره به تمرکز دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت افزایش و تقویت زیرساخت‌های فیزیکی بهداشتی درمانی، گفت: به سبب عقب‌ماندگی‌های عدیده در حوزه بهداشت و درمان، بیشترین تمرکز دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر تقویت و افزایش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی متمرکزشده بود اما اکنون باید تمرکزها به سمت واکسیناسیون و تسریع در این جهت معطوف شود.

 

گفتنی است: در این نشست علاوه بر معاونین و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، علی فتح‌اللهی فرماندار و رییس شورای سلامت شهرستان رشت و همچنین فرماندهان سپاه و انتظامی این شهرستان نیز حضور داشتند و آمادگی خود را جهت افزایش مراکز واکسیناسیون و تأمین امنیت داخلی و بیرونی مراکز تزریق واکسن اعلام کردند.

نظر شما:

security code