سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار متواری از زندان با سرعت عمل و تلاش بی‌وقفه پلیس در این شهرستان دستگیر و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق متواری از زندان توسط پلیس در آستانه اشرفیه دستگیر شد

کلانشهر: فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار متواری از زندان با سرعت عمل و تلاش بی‌وقفه پلیس در این شهرستان دستگیر و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

 

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است اظهار داشت: آگاهی‌بخشی و بالابردن دانش انتظامی شهروندان از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع سرقت نقش بسزایی داشته باشند.

 

وی در ادامه به وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ با تحقیقات میدانی از مکان‌های وقوع جرم و سرعت عمل و تلاش بی‌وقفه یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را حین سرقت از یک خودرو در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اعلام اینکه این فرد با تهدید و سلاح سرد قصد درگیری با پلیس و فرار را داشت که پلیس او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کرد، افزود: ۲ قبضه سلاح سرد، یک عدد آلات و ادوات استعمال موادمخدر و یک دستگاه دوچرخه سرقتی از متهم کشف شد.

 

این مقام انتظامی از اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد و تصریح کرد: سارق ۳۳ که یک سال قبل پس از اعزام به مرخصی از زندان متواری شده بود، پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

 

سرهنگ محمدی‌نسب با اشاره به اینکه امنیت در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز اصلی جامعه بوده و ایجاد و گسترش آن در کنار تلاش پلیس نیازمند مشارکت همگان است خاطرنشان کرد: همه اقشار مردم باید با عمل به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و افزایش ضریب امنیتی و حفاظتی منازل، وسایل نقلیه و اموال خود، سارقان را در ارتکاب جرم ناکام کنند.